this ism. that ism.

photosynTHESIS

Saturday, December 6, 2008

This is going to be a whiny post.

Does maxis has a thing with celcom or U mobile???????? Dah sepuluh minit and the browser masih blank!!!!! Earlier, i opened up DiGi's site, laju plak. Tapi laju-laju pun, aku boleh pergi mandi buih dulu lah. Kalau tunggu celcom dengan U mobile ni, gosok gigi, kumur dengan listerine, mandi buih, syampoo rambut sambil styling mohawk, mandi air biasa nak buang buih pun belum tentu browser dah load!

Aku kecoh sebab fakta-fakta yang aku perlukan ada dalam website diorang untuk siapkan thesis last minute, yang aku gebang dekat sv aku (nama dirahsiakan) ianya telah siap dan sedang di binding dan di hard coverkan tapi ianya masih belum dapat disiapkan oleh kedai cing cong di shah alam. Tipu sikit. Tapi tadi aku dah mintak ampun masa sembahyang. So harapnya, tak lah tak berkat thesis aku tu. 

Boring ah buat thesis sorang-sorang. Dulu masa bertungkus-lumus siapkan report 1 untuk fyp (masa ni berat aku turun smpai 49-50 kilo!!!haha.saja kecoh nak bagitau) at least adalah gak awek.hehe.rempit style.ok.sambung cerita. at least dulu adalah gak dua gadis penemam, pemecah sunyi aku menaip. Sorang garang macam mak-mak, sorang mak kang. hahaha. tapi hati baik punya.

Teringat plak masa tengok movie Los dan Faun(superb weh!), tengok trailer Sayang, you can dance! Ada amani aku suka and ada Dafi.hehe. Kekasih aku tak suka dia. Aku tak lah suka dia, minat ke apa. Tapi dia comel. Tapi aku tak minat dia. ok?

Berbalik pada gadis dua orang tadi.Diorang lah kawan baik aku. Tapi diorang tengah sedap tidur sekarang sebab rezeki diorang grad awal dari aku. Diorang dah kerja lah! 

Dan kenapa setelah lama menunggu, browser ni boleh pulak keluar "error page cannot be displayed" dan juga aku masih disini? Dah aku nak pergi mandi buih. For real ni. bye.

0 comments: