this ism. that ism.

010109

Thursday, January 1, 2009

Lokasi: Masjid
Situasi: Kawan emak bertanya tempat kerja

Buat pertama kali aku malu dengan Company aku.  Aku malu berassociate dengan apa-apa yang berkaitan tanah Amerika. Ratusan kanak-kanak, perempuan, orang tua, lelaki mati. Diorang boleh pekakkan telinga, butakan mata. Bangsat betul. Hari-hari aku bangun nak pergi, baca paper, jatuh air mata aku. Hilang semangat nak pergi kerja. Bangsat gila. Ya. Amerika memang sekutu, atau dengan kata lain, tulang belakang kuat Israel yang boleh dikatakan bangsat juga. Memang dasar Yahudi! Aku bukan anti agama orang lain. Aku juga berani admit yang aku ni religion tolerant. Buat lah apa-apa sahaja berkaitan faith or belief masing-masing.Aku takkan kutuk or berasa pelik kerana aku tahu, aku juga ada faith dan belief aku sendiri. Tapi Yahudi bangsat ni telah melampaui batas yang teramat. Aku stress.

bersambung.

0 comments: