this ism. that ism.

Hiba

Saturday, August 23, 2008

 


Peneman sejati aku selama 8 hari. Aku sedih bila semalam dia pulang ke pangkuan tuannya semula.Si "Duta" celup aka mon*(bukan nama sebenar). 


cantikkan fakulti aku?COIT nama dia.*bangga*

Tapi gambar ini membuatkan aku lebih sedih. Walaupun aku gembira mereka semua telah bergelar graduan, tetapi terdetik di hati aku semalam, suatu rasa hiba & sebak. Aku tak ambik pun gambar pakai robe tu, takut nanti bila pakai karang tetiba meleleh air mata.Ya! Aku cengeng lebih, minta maaf. Tetapi deep in my heart, i'm proud of you all lah!! Sama-sama study last minute, sama-sama ponteng kelas, sama-sama duduk kat tangga belakang COIT..yang lelaki smoking yang perempuan camwh*re,takpun, sama-sama camwhore. aku nk letak gambar.tapi aku lupa yg laptop aku dulu dah terbakar bersama memori & kenangan & asssigment aku.stupidos.Anyways, Selamat berkonvokasi kawan-kawanku! Aku tau ada yang telah berkerjaya hebat , ada yang sedang mengambil Masters!Syabas & Tahniah.Aku sayang korang.Bila nak belanja aku ni?

oh! satu lagi. Yuran Unit*n dah naik!!!!! pandai  betul. Projek tahun akhir yang tak payah pegi kelas tu, tak payah bazir elektrik(dah la kena bayar bukan free), tak payah bazir aircond(if you're a Uniten-er, you'll know how effing cold COIT is), tak payah pakai equipments hebat-hebat, sekali segedebuk RM 1400 for a fyp subject.

semua subject matter di atas, membuatkan aku hiba ;'(






*substitute o with a(dapatlah nama sebenar.

1 comments:

mubin said...

sa!!
sebak lak aku bace...huhu=(