this ism. that ism.

Pertama kali aku ....

Friday, August 22, 2008

Apa yang selalu diblog oleh kebanyakkan orang apabila menulis entri yang pertama?

1.keterujaan?
2.kegembiraan?
3.kekeliruan?
4....













i ran out of words. s***.ok.cuba sekali lagi!

apakah? tidak mencerminkan bahasa jiwa bangsa betul. sebetulnya, saya aku pernah dahulu menulis di blog yang terletak di Friendster((?)Friendster's blog) tetapi dimatikan(it was put to an end).Mengapakah anda tanya?(Why you may ask?)..kerana saya rasa berblog disitu terlalu terbuka.Ramai kawan("musuh" dan orang yang tidak pernah kita kenal mahupun mempunya talian persahabata atau apa jua talian juga ada ;p) menafsir di
tetapi di sini, saya rasa selamat...kerana ini adalah entri pertama saya!!tiada apa yang boleh ditafsirkan bukan?haha.dapat anda!!(Gotcha!!) apa yang boleh anda katakan ialah mungkin kenapa gadis ini berkomunikasi mengunakan bahasa ibunda yang tunggang langgang(saya harap tidak).

mungkin, jika terdapat entri yang agak 'panas', saya akan menggubah penetapan(settings,hebat x?hehe) kepada pembaca yang diundang(open invited readers only).siapa tahukan?anda tahu? saya pun tidak tahu.

okay.sudah. sampai disini sahaja.terima kasih kerana membazirkan masa anda dengan membaca crap saya.

p/s: crap diitalickan kerana saya tidak pasti tahu akan maksudnya dalam bahasa melayu.oh.sedih!

2 comments:

tvromance said...
This comment has been removed by the author.
tvromance said...

Penulis yang menggunakan ayat (tunggang langgang) ini seperti ingin ku kenali dengan lebih dekat lagi walaupun beliau seorg yg sangat misteri (Ku tidak penah tahu sapekah beliau, sbbtulah misteri ye tak?)hanya nama sahaja yang diberikan (shasha?)mungkinkah ianya hanyalah ilusi atau realiti? Adakah blog Bloom itu kepunyaan mu wahai si gadis? dan adakah model di situ juga kamu? Boleh kita berkenalan? (Sekiranya dirimu sudi) Salam perkenalan dari saya.

from,
Abang Sepi