this ism. that ism.

Gemuruh

Saturday, September 20, 2008

Aku nervous.
..sebab dalam beberapa jam aku akan pergi menjual.

sebab musabab 1: Aku join Yuna and friends kali ni.
Kenapa perlu nervous: Sbb aku minat gila dia.her songs lah not her HER.
How aku boleh team up dgn dia: Fated. WAhhhh.gila gedik.haha.Hamba Allah bernama atiqah email me and the rest is just history(apakah?)

sebab musabab 2: Aku will be donned in a vintage maxi dress.
Kenapa perlu nervous: maxi itu perfek.long sleeves! labuh smpai ke ankle! POLKADOT.Gila!!! TApi secara rahsia dengan berkata di dalam hati berharap supaya aku tidak kelihatan seperti memakai baju tidur.Semalam, masa iron tiba-tiba terdetik perasaan itu.Harap taklah.
How aku boleh ada vintage dress itu: Aku tak bid. Aku tak beli online. Aku beli di bazar dengan haraga lima belat hengget. Ho yeah. Aku gumbira. Tapi masih nervous.

sebab musabab 3 dan paling dasat: Aku will be wearing a 3.5 inch platform.
Kenapa perlu nervous: Tinggi weh. Tapi aku gatal. Sebab dia santek. Amat santek. Tapi tinggi gila. Aku ni sejenis manusia yang pakai flats pon boleh jatuh dan terpeleot dengan penuh dignity. Aku amat berharap tiada musibah yang akan menimpa diriku nanti. Amin.

JADI APA YANG PERLU KAMU LAKUKAN APABILA MEMBACA POST INI!
1.Hadirkan diri anda di Bijou Bazaar.Informasi di: http://bijoubazaar.blogspot.com.
2.Tolong tahan diri anda daripada gelak sekuat hati apabila ternampak seorang perempuan muda(baca:perasan) kesana-kemari dengan pakaian ala-ala bangun tidur terus ke bazaar.
3.Jangan gelakkan perempuan muda itu yang berjalan dengan kelajuan sepantas siput kerana takut akan musibah yang menimpa.

..Tahilah. Kasut tu santek.

0 comments: