this ism. that ism.

NAM

Thursday, September 18, 2008

Ya. Aku NAM. bukan NUMB tapi NAM as in Non-Aligned Movement.

Kenapa?

Kerana Aku yang bernama *tidak dapat disiarkan disini* sememangnya berpendirian bahawa

*ehem ehem*
Tuhan itu Maha Besar, Maha Kuasa dan Maha Adil selain dari semua keAgungannya so, apa yang kita lakukan, tak kira lah baik atau buruk pasti mendapat balasan yang setimpal dengan perbuatan kita.

mudah kan pendirian hidup aku?

dan lagi satu..

*ehem ehem*
Apa yang kita buat dekat org akan terkena balik pada diri kita berkali ganda dari apa yang kita buat org. Kita kutuk sorang budak ni. Tapi kita tak tau yang ada sepuluh org yang kutuk diri kita yang seorang ni. Faham tak contoh ni? Ada lagi banyak contoh tapi aku malas. Jadi, tolong buat-buat faham. ;p Pendirian ini disematkan oleh bondaku. Sebab tu dari aku kecik smpai skarang aku takut kalau mencarut. Sebab sekali kita mencarut, sepuluh kali tuhan laknat kita balik. Contoh: "Babi ah shasha(aku, bukan shasha lain) tuh!", Tuhan laknat kita sepuluh kali. Camtu ah. Sbb tu aku takut. Paling jahat penah keluar dari mulut dan tulisan aku ialah bodoh, bangang, bongok, gila, babeng(paling jahat sbb die babi tapi di eng kan hujungnya), siot(second jahat sbb dia sial tapi di iot kan),bloody, damn, shit dan tahi. Tak caya? Tak caya sudah.

Jadi, kesimpulannya, aku terima penjelasan dari semua orang dan aku juga dah memaafkan segalanya. Seperti yang aku katakan banyak kali dan berulang kali, tapi aku bukan baik mahupun warak alim, apa yang terjadi sudah aku lepaskan, sekarang ini hanya kamu(siapa-siapalah) dengan Tuhan.

Now, all is well( i hope lah), lets all be merry. Bulan Ramadhan ni!!!Ambik berkat sikit..

BLOOM dah update, lai lai!!!

0 comments: