this ism. that ism.

Katil kata mari....

Monday, September 15, 2008

Mengantuk teramat dah ni. Sengal dan letih segala. Seharian meniaga, memecut ke bangi dan pulang ke Kuala Lumpur. Memunggah barang seorang, mengangkat barang seorang, semuanya serba serbi seorang. Tapi aku Wonder Woman! Hell Yeah ;)

Perbualan tadi mengakibatkan aku sesat kat sini. Isu yang berulang kali timbul dan hilang. Perkara kecil seperti itu mahu merubah segala macam. Buatlah apa kau nak, nak datang ke or not. Nak pulang ke apa, you deal on your own. The plan and what nots, aku can cancel just a call away, call Maxis customer service sudah. Esok pagi2, aku bangun, aku call, kalau aku ingat lah. Aku ni kalau bangun pagi selalu kena renjatan memori, habis lupa semua text msg yang aku baca ketika mamai ding-dong. Seperti apa yang berlaku pada Cik Hati Kechil Putheh. Maaf dik.hohoho. 

Iklan sebentar:
Aku suka lagu Wonder Woman. Bukan lagu omputih, tapi dari seberang.Nama singer dia Mulan Jameela.Aku tak suka Mulan Jameela, tapi aku suka lagu tu.

1 comments:

Jackiethevixen said...

Hehe hati phuteh x merajuk. Cuma rase lawak dan mahu gelak-gelak. Renjatan memori adalah perkataan terbaik dlm teks. hehe